است که ممکن است به توقف دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است که ممکن است به توقف دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

است که ممکن است برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ دیالیز است که دیگر بهترین راه برای درمان نارسایی کلیه دیگر. دلایل بسیاری برای بیماران به در نظر گرفتن برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد.
دلایل برای بیماران به توقف دیالیز چیست؟
دیالیز به عنوان شایع درمان جایگزین برای بیماری های کلیوی فقط یک نوع روش به انتشار علائم بیماری بیماری است. وقتی کلیه آسیب دیده بود که آن را می توانید سموم و مواد زائد بیش از حد از بین نمی برد و سپس دیالیز کمک خواهد کرد تا کسانی که همه چیز بد تخلیه از بدن انسان است. اما آن را نیز کلیه مصنوعی نامیده می شود، که به معنی آن جایگزین کلیه واقعی برای حمایت از بدن به کار می کنند. با این حال اگر آن را می خواهد به جای کلیه واقعی سپس آن را خواهد داد تا طیف عملکرد واقعا کلیه است. کلیه خواهد از قبل آسیب سروز بیشتر و هیچ استفاده دیگر. اگر بیماران می خواهید برای درمان نارسایی کلیه آنها نیاز به پیدا کردن راه های دیگر است.
راه برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز
نارسایی کلیه درمان باید با خسارت های کلیه تعمیر شروع و بهبود عملکرد کلیه. با توجه به که کلیه Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری با استفاده از هسته درمان مشخصه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان نارسایی کلیه با پایه و اساس طب چینی. همانطور که همه ما شناخته شده است که طب چینی درمان بیماری از مبدا و همچنین می تواند ترویج گردش خون و استاز خون. با استفاده از این راه خواهد شد حجم جریان خون به کلیه را بهبود بخشد. خون کافی را به فعالیت های عادی از کلیه حمایت و از خواب بیدار آن. در نتیجه اثر درمانی در مورد نارسایی کلیه دریافت خواهید کرد.
استفاده از طب چینی برای درمان بیماری مزمن کلیه جایگاه ویژه بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری مزمن کلیه، لطفا ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com، و یا تماس با ما با Whatsapp: 86 18633865632. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما شما در حل مشکلات.





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: